Wednesday, September 21, 2011

penantian...

alhamdulillah..

semalam masa sampai skola pas punch card tu mcm biasa aku tgk dlm pigeon box..kot2 la ade ape2 surat @ memo..ade 2 surat dlm tu..(i) Surat Pelantikan Pengawas Peperiksaan PMR (ii) Surat Pengesahan Perkhidmatan .. surat yang ke2 tu yg menarik minat aku..yeayyyy !!! akhir nya aku dh sah jawatan dlm perkhidmatan aku..hohoho

Pasal surat yg pertama tu pn aku hepi gak sbb aku nk "balas dendam" masa jaga SPM 2009 dl claim dlm 300 lbh je..huhu tp kali ni aku dpt g Long Lama..ade la kot dlm 1k klu claim..ok la tu

ade bnda lg nk cite sbnrnye tp nti la pasal aku nk g main badminton..hoho Kg Cina ! tgu aku..mlm ni aku nk main sedap !

ok out dl..

2 comments:

  1. manakala surat yg mnarik perhatian saya adalah surat yg ptama. talking about 1K?? wah... nak buat list buku yg teringin dminta sbg adiah la, boleh?? hehe..

    ReplyDelete

Total Pageviews

Flickr